Botez - Eva Ioana


    

   
     Sincer sa va zic (asa cum o sa fac de fiecare data cand o sa astern ceva aici) am aceasta postare pregatita de cateva luni bune. Insa din teama ca nu o sa fiu bun la a relata frumos povestile din spatele fotografiilor, m-am tot mintit : nu am timp, saptamana viiitoare , dupa ce ma intorc din vacanta si tot asa.
   Asadar, a venit vremea primei postari despre un eveniment la care am luat parte, iar acum sa speram ca nu o sa ma opresc aici si cu ajutorul vostru, voi continua sa scriu despre povestile ce imi ies in cale; mai gresit, mai rau, mai bun, dar in orice caz: sincer.
  Totul a inceput la majoratul frumoasei Yrena, de anul trecut, cand am avut placerea sa-i fiu alaturi la unul din cele mai importante momente din viata.
   Anul acesta m-a contactat sa-mi spuna ca este nasa de botez pe data de 14 mai, iar finii sai ar vrea sa ia legatura cu mine. M-au sunat, am stabilit detaliile si foarte curand a venit ziua botezului micutei Eva.
  Am ramas placut impresionat cand am vazut cu ce minunatie de copil o sa ne jucam: cutele de piele si ochii superbi m-au fermecat, insa ea a venit la "pachet" cu Yrena (nu nasa, ci sora mai mare) plina de energie si la fel de dulce.
 Petrecerea a fost una restransa (asa cum ar trebui sa fie toate evenimentele) insa asta nu a influentat cu absolut nimic rezultatul final, atmosfera de pe ringul de dans a fost mult mai intensa pentru toti participantii, iar asta o sa puteti observa in imaginile ce urmeaza.

  Enjoy!








































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alexandra & Alexandru - Save the date

Ana & Costin - Casatorie Civila

Sedinte foto de Craciun